środa, 9 lutego 2011

Zarabiaj na pasji

Zarabiaj na pasji

Autorem artykułu jest Adrian Kołodziej



Pamiętam, gdy zakładałem swój pierwszy serwis o uwodzeniu , który jest jednym z większych serwisów generujących dla mnie pieniądze.
Wtedy nie myślałem, aby na nim zarabiać. Po prostu chciałem pomagać innym osobom, na tym czym się interesuje.
Pamiętam, gdy zakładałem swój pierwszy serwis o uwodzeniu , który jest jednym z większych serwisów generujących dla mnie pieniądze.
Wtedy nie myślałem, aby na nim zarabiać. Po prostu chciałem pomagać innym osobom, na tym czym się interesuje.

Dlaczego miałbyś zarabiać na pasji
- wąska grupa tematyczna
- szybko zdobywasz status autorytetu
- robisz, to co lubisz
- zawsze masz tematy na kolejny wpis, artykuł.
- szybko zdobywasz czytelników i potencjalnych klientów
- masz motywację do prowadzenia serwisu

Internet jest bardzo rozległym źródłem informacji. Ludzie mają ogromne zaufanie do google. Możesz prowadzić swoje czasopismo w postaci strony internetowej i bloga. Możesz również nagrać krótki tekst w formie mp3 i tym samym mieć własną rozgłośnię radiową. Chciałeś wystąpić w telewizji ? Nic prostszego. Nagrywasz wartościową audycję na telefonie komórkowym, aparacie cyfrowym lub kamerze i wrzucasz plik na youtube oraz do swojego serwisu.
W sieci możesz być kim tylko zechcesz i zarabiać na tysiące sposobów.

Nie musisz siedzieć po 8h w pracy i robić to, czego nie lubisz. Możesz w sieci pracować znacznie krócej, a z czasem osiągnąć dochód pasywny. Ja pisząc notkę zarabiam na każdej kilka złoty przez długi czas. Strona się indeksuje i przez następne kilka lat ludzie na nią wchodzą. Podając pod artykułem link do programu partnerskiego, automatyzujesz ją w kierunku zarabiania.

Swego czasu Piotr Majewski twórca serwisu Czas Na E-Biznes wykorzystał ogromny potencjał internetu i dzisiaj jednym emailem jest w stanie wyremontować całe biuro. Jego pasją jest marketing i na tym zarabia. Ty również możesz zarobić na swojej pasji.

Zastanów się...

- Co lubisz robić

- Czym się interesujesz

- Jak możesz na tym zarobić

I zacznij działać. Zarejestruj się w programie partnerskim
i zacznij zarabiać.
---

Artykuł pochodzi z Dochód Pasywny z Internetu


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz