środa, 8 grudnia 2010

Syndrom Psa Ogrodnika...

Syndrom Psa Ogrodnika...


Autorem artykułu jest Michał Puchalak




…czyli o maskowaniu linków partnerskich. Temat zaskakująco ciekawy. Chcę Ci o nim wspomnieć bo Ciebie - jako przyszłego, zarabiającego grube pieniądze partnera, dotyczy on w dużym stopniu. Poniżej przytoczę tekst zaczerpnięty z jednego z blogów wspierających partnerów:


Wśród polskich internautów bardzo powszechny jest syndrom psa ogrodnika. Jeśli tylko taki “pies” wyczuje, że może kliknąć w link partnerski, za wszelką cenę będzie chciał tego uniknąć, aby przypadkiem komuś nie naliczyła się prowizja. Kasuje więc z linka wszystko co może wyglądać jak link partnerski, usuwa ciasteczka. Nie rozumiem po co to robi - nie zapłaci przecież więcej za towar! Prowizja należna Partnerowi zostanie po prostu w kieszeni właściciela sklepu. Jest to bardzo niekorzystne z punktu widzenia Partnera. Bo przecież ta prowizja mu się należy.


Zastanawia mnie dlaczego tak sie dzieje. Skąd w ludziach ta zawiść? Przecież klikając na link partnerski nie zapłacimy więcej niż wchodząc na stronę bezpośrednio.


Nie ukrywam, że budując bazę programów partnerskich, która znajduje się na zarabiam.com.pl wzorowałam się na kilku istniejących już blogach o podobnej tematyce. Ani razu nie usunełam linka i nawet nie przyszło mi do głowy żeby wyczyścić ciasteczka. Uznałam chyba automatycznie, że twórca bloga, który choćby w najmniejszy sposób pomógł mi uzupełnić moją bazę pp o nowe, cenne informacje, zasługuje na podziękowanie, choćby właśnie w takiej formie. Ani mi, ani moim partnerom nic nie ubędzie, a dlaczego on ma dodatkowo na nas nie zarobić?


Wierzę, że osoby odwiedzające naszą stronę i zainteresowane tematem, omawianego syndromu nie posiadają i nie będą zawracać sobie głowy wycinaniem linków. To przecież żałosne, choć niestety wciąż jeszcze spotykane w naszym społeczeństwie.


Pamiętaj partnerze, że wszechświat jest miejscem idealnym, gdzie wszystko jest doskonale zsynchronizowane. Jeśli uda Ci się dzięki nam otworzyć dochodowy e-biznes, również będziesz miał do czynienia z tzw. psami ogrodnika i wycinanie linków najprawdopodobniej wróci do Ciebie ze zdwojoną siłą jeśli na to zasłużysz. Wszechświat jest też trochę jak Internet - miejscem nieograniczonych możliwosci. Możliwości rozwoju, rozrywki a także zarabiania. Zaufaj mi! Jeśli włożysz w swój e-biznes odrobinę wysiłku - zarobisz bardzo przyzwoite pieniądze bez względu na to czy ktoś inny rownież je zarobi przy okazji. Pieniądz generuje pieniądz. Najlepsi i najbogatsi partnerzy wiedzą o tym, dlatego nie ma wśród nich niezdrowej konkurencji. Życzę Ci abyś już niedługo dołączył do tej grupy.



Justyna Puchalak


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


www.zarabiam.com.pl



---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz