środa, 8 grudnia 2010

Jak wybrać najbardziej dochodowy program partnerski na swoją stronę internetową.

jak wybrać najbardziej dochodowy program partnerski na swoją stronę internetową.


Autorem artykułu jest Dawid Kowalski




Przy obecnej ilości programów partnerskich głównym wyzwaniem nie jest wybranie programu pasującego do strony tematycznie, ale najbardziej dochodowego. Zapraszam do zapoznania się z artykułem

W Internecie pojawia się coraz więcej programów partnerskich (możliwości zarabiania w zamian za polecanie produktów i usług oraz sprowadzanie na stronę określonego sklepu lub firmy). Nie jest już problemem znalezienie odpowiedniego programu na swoją stronę - z setek programów można wybrać np. promowanie sklepu z domową kiełbasą, promowanie worków do odkurzaczy, czy herbat i ziół.

Wyzwanie stanowi dobranie programu, który będzie przynosił największe zyski na danej stronie. Czynniki jakie trzeba wziąć po uwagę to: rodzaj produktu, wysokość prowizji, akcja która powoduje naliczenie prowizji, dostępne narzędzia promocyjne, ważność plików cookies i minimum do wypłaty.

a)rodzaj produktów:
Musi być dobrany pod grupę docelową serwisu najprościej mówiąc – umieszczaj reklamy, które mogą zainteresować Twoich odwiedzających. Wielkością reklamy niewiele zdziałasz co najwyżej zdenerwujesz swoich gości. Jeżeli Twoi odwiedzający szukają informacji na temat np. sportu – daj im ją, umieszczając reklamy serwisów bukmacherskich, sklepów z artykułami kibica czy butów sportowych.

b)wysokość prowizji:
Oczywiście im wyższa tym lepsza, zwróć jednak uwagę na popularność danego towaru oraz jego wartość może się zdarzyć, że więcej zarobisz sprzedając niewielką ilość drogich produktów z niską prowizją niż dużą ilość tanich produktów z dużą prowizją.
Celem jest maksymalizacja wyniku prowizja*cena towaru*ilość sprzedanych sztuk

c)akcje generujące prowizje - są trzy najpopularniejsze akcje generujące prowizje:
- ppc (pay per click) - najłatwiejsza do wykonania i z najmniejszą prowizją rzędu 10-15gr, wystarczy tylko sprowadzić użytkownika na daną stronę.
- ppl (pay per lead) - znacznie trudniejsza, osoba sprowadzona na stronę musi wypełnić formularz zamówienia lub kontaktowy, ale prowizje też są znacznie wyższe.
- pps (pay per sale) – najtrudniejsza o zrealizowania, otrzymujesz prowizje od kupionego przez sprowadzoną osobę towaru lub usługi.
Moim zdaniem jeżeli chce się zarabiać na programach partnerskich konkretne pieniądze należy się skupić na pps (prowizji od sprzedaży)

d) dostępne narzędzia promocyjne:
Im więcej i im większa różnorodność tym lepiej link i bannery to niezbędne minimum, chociaż są programy oferujące tylko link partnerski. Najbardziej rozwojowe programy udostępniają: artykuły o przedruku, darmowe ebooki a nawet pozwalają Ci na stworzenie własnej strony nie wymagając od Ciebie wiedzy informatycznej czy nawet domeny. Takie rozwiązania proponuje np. nextranet i yoyopartner (yoyopartner wymaga zaproszenia możesz je uzyskać pisząc do mnie dawid.k.kowalski@gmail.com lub do kogokolwiek innego zapisanego w programie)

e)ważność plików cookies:
To czas od momentu opuszczenia strony przez odwiedzającego, którego sprowadziłeś do momentu jak jego powrót na stronę - również z innego źródła przyniesie Ci jeszcze prowizje czyli odpowiednio cookies 3 miesiące gwarantuje Ci że jeżeli osoba wróci do 3 miesięcy na stronę którą polecałeś i coś kupi otrzymasz prowizje cookies 12 miesięcy to prowizja do roku po powrocie. Ma to dwie strony medalu może się okazać, że sprowadziłeś kogoś kto jest już przypisany jakiemuś innemu partnerowi.

f)minimum do wypłaty
Im mniejsze tym szybciej otrzymasz swoje pieniądze. Nie ma sensu uczestniczyć w programie, który oferuje grosze za akcje i ma np. min. 100zł do wypłaty.

Mam nadzieje, że powyższe informacje pomogą Ci wybrać odpowiedni program partnerski.


---

anansi.pl, programy partnerskie



Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz