środa, 1 grudnia 2010

O tym, jak można szybko stracić ponad 100 dolarów.

O tym, jak można szybko stracić ponad 100 dolarów.


Autorem artykułu jest MichaelloClass




Jakiś czas temu poszukiwałem darmowego hostingu dla swojej nowej strony i znajomy z pewnego forum polecił mi zagraniczną stronę z całkiem atrakcyjną ofertą. Uczestniczył w programie partnerskim tej strony i dzięki temu, że się zapisałem przez jego link, po 30 dniach korzystania z konta miał otrzymać 5 dolarów.

Pomyślałem, że to sporo jak za otworzenie darmowego konta. Sam zajmuję się od pewnego czasu programami partnerskimi i znając realia, wysoka prowizja wydawała mi się nieco podejrzana. Po założeniu konta i stworzeniu mojej strony na wcześniej wspomnianej domenie, też zainteresowałem się tym programem. Na szczęście moja podejrzliwość mnie tym razem nagrodziła i znalazłem mnóstwo osób oszukanych w tym programie. Jako, że to był program zagraniczny szukałem oczywiście na zagranicznych forach – w Polsce są dopiero pierwsze ofiary oszusta.


KRÓTKI OPIS PROGRAMU


Program partnerski 000webhost polega na promowaniu konta hostingowego. Za każdą poleconą osobę, płacą nam odpowiednio 5$, nawet za osobę, która założyła tylko darmowe konto. Pieniądze można wypłacić dopiero po uzbieraniu 100$. Jako, że program jest bardzo atrakcyjny a serwis wyglądał na wiarygodny, szybko zebrał sobie rzeszę zwolenników.


JEDNO WIELKIE OSZUSTWO


W 2008 roku zaczęły się pojawiać pierwsze skargi na program i oszukani zaczęli masowo zamieszczać posty na forach i blogach. Gdy partner programu uzbiera żądaną sumę pieniędzy serwis przysyła wiadomość, że musi wydłużyć okres „kadencji” zapisanych osób z 30 do 60 dni. Miało być to spowodowane masowym zakładaniem kont przez Chińczyków i Wietnamczyków celem wyłudzenia pieniędzy ;)


Nikt nie ma wtedy wyboru i każdy musi czekać. Gdy już się doczekamy znów zlecamy wypłatę i… przygoda w programie jest już zakończona. Serwis wyrzuca Cię z programu partnerskiego i nie odpowiada na Twoje prośby i błagania.


DOBRA RADA


Jeżeli natraficie na nowy, nieznany program partnerski albo oferta wyda wam się bardzo atrakcyjna, po prostu zbadajcie sprawę. Jeżeli nie jest to program z Polski to poszukajcie informacji na zagranicznych forach, nie trzeba znać rewelacyjnie języka aby to sprawdzić. Tak jak ja zaoszczędzicie mnóstwo czasu i nerwów...




---

Michał Wrębiak

Zapraszam na moją stronę poświęconą Zarabianiu przez Internet

Można usunąć linki z treści artykułu



Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz