wtorek, 5 lipca 2011

Program partnerski - sposob na zarabianie w sieci

Program partnerski - sposob na zarabianie w sieci

Autorem artykułu jest Artur Kusmierek



Programy partnerskie jako najlepszy sposob na budowanie dochodu pasywnego. Dzieki programom afiliacyjnym kazdy wlasciciel storny internetowej moze na niej zarabiac.

Program partnerski to rodzaj współpracy firmy z właścicielami witryn internetowych, w której reklamodawca płaci za wygenerowany zysk przez klientów poleconych ze strony internetowej. Program partnerski to jedno z najlepszych narzędzi służących do efektywnego prowadzenia marketinguprzez internet. Celem reklamodwwcy jest dotarcie do mozliwie najwiekszej liczby użytkowników internetu, gdyz od tego zaleza ich zyski, natomiast celem partnera jest tych uzytkownikow przeniesc. Dziala to w ten sposób, że osoba przystępująca do programu partnerskiego ma na celu promowanie oferty we wlasnym zakresie – za pomoca materiałów otrzymanych od firmy ktora polecamy. Każdy program ma ściśle opisany regulamin zawierający podstawowe wiadomosci o nim, oraz szczegolowo okreslona wysokosc wyplaty w zaleznosci od wykonanej pracy przy danym programie partnerskim.

Jak dziala Program Partnerski
Dzięki umieszczeniu na witrynie bannera, linka partnerskiego, klient po kliknięciu zostanie przeniesiony na portal firmy ktora polecamy, a informacja o tym z ktorej strony zostal przekierowany beda zapisane na jego komputerze (przy użyciu technologii Cookies). Informacja ta będzie ważna przez okres ok.40 dni od momentu kliknięcia w reklame lub link partnerski (to znaczy ze jezeli w ciagu ok. 40 dni ( w zaleznosci od programu partnerskiego) ten klient zalozy konto, to prawdopodobnie do konca zycia bedziesz zarabial od niego prowizje). kazdy zakup dokonany przez tego klienta|klienta zostanie zapisane w panelu uczestnika programu afiliacyjnego.

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

2 komentarze: