sobota, 8 stycznia 2011

3 najpoważniejsze błędy w programach partnerskich

3 najpoważniejsze błędy w programach partnerskich

Autorem artykułu jest Dominik Szmaj



Znasz je? Jeśli nie, sprawdź jak się przed nimi uchronić.
Marketing w programach partnerskich jest jedną z najbardziej realnych sposobów zarobienia pieniędzy w internecie. Programy partnerskie dają szansę każdemu z nas na wydostanie się z wyścigu szczurów. Ponieważ zarejestrowanie się w programie partnerskim jest proste, coraz więcej programów partnerskich wypłaca pieniądze uczciwie i na jasnych zasadach, coraz więcej ludzi odnosi sukcesy w tym biznesie.

Jak w wielu małych biznesach, i tutaj zdarzają się porażki (co to w ogóle za słowo, nie?). Popełnianie tych błędów owocuje w znacznie niższych zarobkach i widocznie mniejszych szansach zarobienia pieniędzy w internecie.Właśnie dlatego dobrze jest zapobiegać zanim coś pójdzie nie tak jak byśmy tego chcieli.

Błąd numer 1: Wybranie złego produktu partnerskiego

Wielu ludzi chce zarabiać na programach partnerskich tak szybko jak to tylko możliwe. W tym pościgu wybierają bardzo często produkty, które najzwyczajniej w świecie nie “schodzą”. To są zazwyczaj produkty, które programy partnerskie uważają za najbardziej dochodowe. Wybierają produkty, na które jest popyt, ale nie zastanawiają się czy będą mieli wystarczająco energii na polecanie czegoś czego sami by nie kupili. Nie próbuj iść za tłumem i sprzedawać to co wszyscy. Nawet jeśli takie produkty dobrze się sprzedawają to zginiesz w tłoku innych partnerów.

Dobrym rozwiązaniem jest wybranie produktu, który samemu chciałoby się nabyć oraz wypunktować to, co będzie się robiło podczas promocji. Przeprowadź badania żeby sprawdzić czy jest realne zapotrzebowanie na ten produkt (względnie popytaj się innych ile na nim zarabiają). Promowanie czegoś co Cię nie interesuje jest cholernie trudne, brakuje wtedy potrzebnej energii, kreatywności, wiary w sukces…

Błąd numer 2: Rejestracja w zbyt dużej liczbie programów partnerskich

Ponieważ rejestracja w programie partnerskim jest bardzo prosta możesz odczuwać skłonność do zapisywania się do zbyt wielu programów aby zwiększyć swój dochód. Być może myślisz, że nie ma nic złego albo nic do stracenia kiedy zapisujesz się do wielu różnych programów partnerskich. To prawda, nie ma w tym nic złego ani nic nie stracisz jeśli… jeśli potrafisz nad tym wszystkim zapanować. Zapisywanie się do wielu programów niestety “uchroni” Cię przed koncentracją nad produktami z jednej grupy i skuteczne ich promowanie.

W efekcie? Maksimum potencjału Twojego programu partnerskiego “rozchodzi się po kościach” co znaczy nie mniej nie więcej: zabierasz sobie spod nosa duży kawałek tortu :) Najlepszym kompromisem jest zapisanie się co najwyżej do dwóch programów partnerskich, które oferują powyżej 40% ceny dla partnerów. Będziesz wtedy maksymalnie skupiony na programach, które generują dla Ciebie największy zysk. Kiedy zaczniesz uzyskiwać poważny przychód ze swojej promocji możesz pomyśleć o zapisaniu się do kolejnego programu. Dwoma polskimi programami, które spełniają te kryteria są ZłoteMyśli oraz CnebPoints.

Sekret tkwi w promowaniu tego wytrwale, niech Cię nie zmylą szybkie zyski. Tak samo jak w rzeczywistości, w internecie nie zarobisz bez wysiłku i sumiennej pracy.

Błąd numer 3: Nie kupowanie produktu lub usługi

Jako partner, Twoim głównym celem jest efektywne promowanie produktu i szukanie klientów na usługi. Musisz być w stanie podać rzeczowe rekomendacje i powody, dla których ludzie powinni kupić polecany przez Ciebie produkt lub usługę. Jest to tym bardziej trudne jeśli w rzeczywistości sam nie korzystałeś z usług danej firmy lub jej produktów. Istnieje wtedy całkiem realna groźba porażki w promocji głównie dlatego, że Twoje wypowiedzi “z daleka” będą się wydawały nieszczere.

Wypróbuj usługę, którą będziesz promował zanim zapiszesz się do programu partnerskiego abyś był w stanie o niej coś powiedzieć i czy 100% spełnia pokładane w niej nadzieje. Jeśli to zrobisz będziesz jednym z ludzi, którzy już wypróbowali to “na własnej skórze”, znają jej mocne i słabe strony oraz są z niej zadowoleni.. mniej lub bardziej rzecz jasna ;) idzie za tym fakt, że stajesz się kimś kogo w pewnym sensie można określić jako “tester usługi”. Nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego ile wiarygodności Ci to doda.

Wielu partnerów popełnia te błędy i płacą za nie słono. Rób wszystko żeby nie popełniać takich błędów i staraj się im zapobiegać.

Czas jest kluczem. Poświęć swój czas na analizę swojej strategii marketingowej i sprawdź czy jesteś na właściwej drodze. Jeśli zrobisz to właściwie, zmaksymalizujesz swoje zyski.

---

Aby dowiedzieć się więcej na ten temat odwiedź bank wiedzy o e-biznesie i koniecznie zapisz się na listę adresową.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Mam znajomego z dziwnym podejściem do zarabiania...

Mam znajomego z dziwnym podejściem do zarabiania...

Autorem artykułu jest Dominik Szmaj



…nie mam na myśli tego, że zamierza odejść rychło z tego świata albo coś, ale powiedział, że próbował zarabiać w internecie jednak mu się to w żaden sposób nie udawało.

Spytałem czego próbował i jak bardzo się zaangażował. Nie będę Cię nudził dialogiem, skrócę to.

Ogólnie mówi, że pracuje co najmniej 8 godzin dziennie i nie ma czasu na stworzenie i pracę nad jakimkolwiek biznesem. Chciałby rzucić pracę etc etc…

Pomyśl nad tym przez chwilkę. On nie ma czasu…

Przecież spotkałem go w PUBie!

Jeśli jesteś nowicjuszem, który myśli, że nie ma na to czasu, pomyśl przez chwilę!

To jest drobiazg. Masa ludzi zaczyna swój biznes internetowy z tych samych powodów co Ty. Większość ludzi pragnie rzucić pracę i zacząć zarabiać przez internet ciesząc się życiem.

Pomyślmy, to jest dużo bardziej przyjemna droga zdobywania wyższego statusu społecznego i finansowego.

Niektórzy odnoszą sukces, niektórzy nie. Przeczytaj dlaczego…

Posiadanie etatu wiąże się z pracą około 40 godzin tygodniowo. To jest tylko 40 godzin. Albo możesz pracować 50 do 60 godzin tygodniowo. To jest męczące i wszystko czego pragniesz przychodząc do domu to zjedzenie obiadu i relaks przed telewizorem, później położyć się spać i wstać następnego dnia znowu do pracy.

Ludzie, którzy nigdy nie zarobili nic w internecie są ludźmi, którzy robią te dwie rzeczy na raz z jedną różnicą: praca nad biznesem zajmuje im 1 - 2 godziny tygodniowo (albo nie robią absolutnie nic poza zapisaniem się do programu partnerskiego).

Ludzie, którzy odnieśli sukces w biznesie internetowym oraz możliwe, że się z tego utrzymują są tymi, którzy chcą porzucić etat wystarczająco zaciekle. Chcą osiągnąć poziom życia innych odnoszących sukcesy marketerów. A to co robią jest….

Pracują na etacie ORAZ wytrwale pracują nad w swoim biznesem internetowym. Oni nie przychodzą do domu i nie oglądają telewizji. Oni przychodzą do domu, biorą kawę i zaczynają robić to co lubią i chcą robić lub pracują nad swoim biznesem internetowym. Widzą przyszłość. Ich przyszłość. Napawają się tym!

Robią coś każdego dnia. Zamiast oglądać telewizję pracują nad własnym internetowym biznesem.

Pracują i pracują dopóki nie zobaczą na swoim koncie realnych pieniędzy, a wtedy pracują nad tym żeby ten przychód zwielokrotnić, i znów pracują żeby ich biznes internetowy generował regularny dochód i następnie ZNÓW pracują żeby ten regularny dochód był wyższy od pensji jaką co miesiąc otrzymują.

Wtedy rezygnują z etatu i zaczynają pracę nad na prawdę poważnymi pieniędzmi pracując w domu cały czas i budując swój internetowy biznes.

OK, ile godzin tygodniowo oglądasz telewizję? Dodaj te wszystkie godziny i powiedz mi co otrzymałeś. 5 godzin dziennie zdaje się być normą (a niektórzy oglądają telewizję nawet przed pójściem do pracy).

Więc 5 godzin dziennie to 35 godzin tygodniowo. To jest prawie cały ETAT!

A co jeśli oglądałbyś telewizję np. 5 godzin tygodniowo? Oglądając tylko rzeczy, które na prawdę chcesz obejrzeć? To daje Ci 30 godzin tygodniowo na pracę nad swoim biznesem i ucieczką od pracy etatowej. Pomyśl tylko… 30 godzin pracy nad tym co lubisz aby wydostać się z wyścigu szczurów.

Zrób to, a odniesiesz sukces. Jednak wymaga to poświęcenia. Jeśli pragniesz czegoś wystarczająco bardzo, jeśli zobaczysz jak odmienne może być Twoje życie, będzie Cię stać na takie poświęcenie.

Ale spójrz na to realnie, czy to jest jakieś wyrzeczenie? Nie. Robisz to co lubisz i w zamian dostajesz to co chcesz od życia.

Ci co nie odniosą sukcesu i będą musieli bezustannie pracować dla kogoś za marne comiesięczne pieniądze są tymi samymi ludźmi, którzy twierdzą, że nie mają czasu na zmianę swojego życia, ponieważ etat ich za bardzo zajmuje.

BZDURY!!!

ZRÓB sobie czas. Poświęć się nauce metod, które realnie zmienią Twoje życie i rachunek bankowy na lepsze w taki sposób jaki możesz sobie wyobrazić. Następnie pracuj wytrwale nad wdrażaniem tych sposobów w życie.

Czy to jest tego warte?

Oczywiście, że jest!!
---

Aby dowiedzieć się więcej na ten temat odwiedź bank wiedzy o e-biznesie i koniecznie zapisz się na listę adresową.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

środa, 5 stycznia 2011

Jak dobrze wykorzystać potencjał programu partnerskiego?

Jak dobrze wykorzystać potencjał programu partnerskiego?

Autorem artykułu jest Agnieszka Kądziołka



O programach partnerskich jest ostatnio dość głośno. Jak grzyby po deszczu pojawiają się w sklepach i serwisach internetowych.

Tak, mieć swój program partnerski jest ostatnio bardzo modne…

Prognozy zakładają, że w ciągu najbliższych kilku lat liczba sklepów i serwisów internetowych posiadających własny program partnerski może się zwiększyć nawet kilkukrotnie.

Czy program partnerski jest dla każdego?

Czy jest to złoty środek na rozkręcenie internetowego biznesu i zwiększenie sprzedaży?


O programach partnerskich jest ostatnio dość głośno. Jak grzyby po deszczu pojawiają się w sklepach i serwisach internetowych.

Tak, mieć swój program partnerski jest ostatnio bardzo modne…

Prognozy zakładają, że w ciągu najbliższych kilku lat liczba sklepów i serwisów internetowych posiadających własny program partnerski może się zwiększyć nawet kilkukrotnie.

Czy program partnerski jest dla każdego?

Czy jest to złoty środek na rozkręcenie internetowego biznesu i zwiększenie sprzedaży?

Z programem partnerskim jest tak jak z ofertą. Musi mieć swoją unikalną cechę- odpowiednio korzystną dla partnera, aby go zainteresować współpracą.

Spójrzmy na program partnerski oczami partnerów.

Partnerów interesuje zarabianie, najlepiej bez nadmiernego wysiłku. Chcą swoją pracę wykonać raz i czerpać zyski. Na zawsze. Partnerzy są leniwi, chcą mieć wszystko podane na tacy - narzędzia, bannery, teksty reklamowe. Chcą też mieć pewność, że za swoją pracę dostaną należne im wynagrodzenie.

Jak przekonać potencjalnego partnera, aby chciał z nami współpracować?

* odpowiedni asortyment

Partnerzy najchętniej polecają podukty, które łatwo się sprzedają w Internecie (czyli te powszechnego użytku np. książki, płyty, zabawki, kosmetyki, leki. odzież) a także serwisy z płatnym dostępem oraz te sprzedające produkty niematerialne (szkolenia czy ebooki).

* wysokie prowizje, wieczna prowizja

Okreśpając politykę dot. prowizji jaką możesz oddać partnerom, musisz pamiętać, że im wyższy procent ze sprzedaży im oddasz, tym więcej będziesz miał chętnych do polecania Twoich produktów i większą sprzedaż.

Nie bój się dać dużej (w granicach opłacalności oczywiście) prowizji. Nie wszystkie zamówienia przechodzą przez program partnerski – utrzymasz przecież dotychczasowe źródła klientów. Tak więc nie od wszystkich zamówień zapłacisz prowizję.

* bezterminowe cookie i zautomatyzowany system płatności internetowych

Partnerzy chcą mieć pewność, że należna im prowizja zostanie naliczona od razu po zatwierdzeniu zamówienia i się będzie im się należała, nawet jak klient wróci do sklepu dopiero po pół roku.

* wiarygodny serwis i przejrzysty proces zamówienia

Nieintuicyjna nawigacja, nieprzejrzysty koszyk i zbyt długi proces składania zamówienia odstraszy nawet bardzo zdeterminowanych klientów i zniechęci partnerów.

* doświadczony manager programu partnerskiego

Bez osoby, która zadba o budowanie relacji z partnerami, która poprowadzi ich za rękę, pokaże różne sztuczki, da im narzędzia i materiały, odpowiednio ich zmotywuje do pracy - program partnerski nie ma szans na sukces.


---

Netina.pl - Profesjonalny Program Partnerski


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zasada Pareto w Programach Partnerskich

Zasada Pareto w Programach Partnerskich

Autorem artykułu jest Monika Wędrocha



Jak można wykorzystać zasadę Pareto w Programach Partnerskich?
Zasada Pareto odnosi się do wielu zjawisk. Nazywana jest także zasadą 80/20 lub 80 na 20. Jej nazwa pochodzi od nazwiska włoskiego socjologa i ekonomisty Vilfredo Pareto, który pod koniec XIX wieku w myśl odkrytej zasady stwierdził, że 20% Włochów posiadają 80% majątku swojego kraju.

Przykładowo zasada ta sprawdza się w innych dziedzinach - w jej myśl możemy stwierdzić, że 20% produktów firmy daje jej 80% zysków, a 20% klientów przynosi 80% wartości całej sprzedaży. Jest wiele przykładów, które można by przytoczyć - także z codziennego życia. Oczywiście proporcje wcale nie muszą być rozprowadzone idealnie pomiędzy 20 i 80 procent, mogą to być także inne wartości. Jednak warto zauważyć, że to nie 100% nakładów naszej pracy przenosi się na 100% jej efektów (jak zazwyczaj podpowiada nam intuicja), ale zazwyczaj jest to o wiele mniejsza jej część. Jeżeli uświadomimy sobie przydatność tej zależności, to również możemy ją z powodzeniem zastosować w działalności związanej z Programami Partnerskimi w celu zwiększenia jej efektywności.

Optymalnie zatem byłoby skupienie się na tej części nakładów, które przynoszą największe efekty i pomijać lub mniej angażować się w te mniej wartościowe, które zajmują czas lub generują dodatkowe koszty, ale nie przedkładają się w dużej mierze na wyniki.

Wprowadzając Program Partnerski do swojego sklepu lub serwisu, stawiamy na innowacyjność i przede wszystkim na kreatywność innych ludzi, którzy za sprawą swoich umiejętności pomagają nam osiągać większe zyski, a jednocześnie generują dochody samym sobie. Jeżeli weźmiemy pod uwagę, że 20% naszych Partnerów generuje 80% zysków, to również możemy wyciągnąć pożyteczne wnioski, że warto skupić się najbardziej na promowaniu i motywowaniu właśnie tych najbardziej efektywnych Partnerów, którzy przyczyniają się do największego wzrostu dochodów. Nie chodzi oczywiście o zaprzestanie jakiejkolwiek działalności w kierunku Partnerów mniej (lub w ogóle) aktywnych, ale o to, aby w głównej mierze skupić się właśnie na tych najbardziej aktywnych.

Zasadę można również odnieść do narzędzi wykorzystywanych w działaniach w Programach Partnerskich. Jeżeli przyjrzymy się dokładnie statystykom sprzedaży, to powinno się rzucić w oczy, że tylko pewna część narzędzi generuje najlepsze wyniki, a pozostałe nie mają jakiegoś konkretnego znaczenia w tym odniesieniu.

Skupienie się na zasadzie i wyodrębnienie kluczowych czynników jest w stanie pomóc nam zoptymalizować działalność, jednocześnie zmniejszając wielkość ponoszonych nakładów. Dobrze jest skupiać się na tych czynnościach i działaniach, które przyczyniają się do znacznie większych efektów, czyli skupiać uwagę na tym, co jest niezastąpione i najlepsze w danej dziedzinie.
---

Netina.pl -
Profesjonalny Program Partnerski


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Buduj zaufanie poprzez Program Partnerski!

Buduj zaufanie poprzez Program Partnerski!

Autorem artykułu jest Monika Wędrocha



Na jakiej zasadzie buduje się zaufanie dzięki Programowi Partnerskiemu?
Własny Program Partnerski może przynosić wiele korzyści serwisowi, w którym został uruchomiony. Zazwyczaj głównie zwraca się uwagę na zyski, które generowane są przez Partnerów, a także reklamę, czy dobre wypozycjonowanie w wyszukiwarkach. Jednak te zalety nie są jedynymi, o których warto pamiętać. Program Partnerski w e-sklepie (czy też innym serwisie internetowym) budzi po prostu zaufanie u Klientów.

Na jakiej zasadzie buduje się zaufanie dzięki Programowi Partnerskiemu?

Posiadając Program Partnerski, mamy również w swoich szeregach grono Partnerów, którzy działając dla siebie - działają również na naszą korzyść. Wówczas już nie tylko my polecamy nasze produkty czy usługi, poświadczając o ich niezawodności lub przydatności, ale robią to również właśnie Partnerzy. O wiele więcej źródeł zapewnia Klienta o trafności swojego wyboru i dzięki temu nasze produkty są dużo bardziej wiarygodne oraz lepiej postrzegane przez potencjalnego Klienta niż te, które sprzedawane są w serwisach bez Programu Partnerskiego.

Posiadając solidnych Partnerów w postaci osób prywatnych, a nawet dużych serwisów - zyskujemy w oczach Klientów bardzo wiele - wiarygodność oraz większe zaufanie. Stajemy się autorytetem w danej dziedzinie, a nasza marka jest bardziej rozpoznawalna i prestiżowa - co jest znakomitą drogą do osiągnięcia sukcesu.

Podsumowując, co między innymi daje nam Program Partnerski i dlaczego warto zająć się jego wdrożeniem oraz udoskonalaniem we własnym serwisie?

WIĘKSZE ZYSKI

CIĄGŁA REKLAMA I PROMOCJA

SKUTECZNE POZYCJONOWANIE

BUDOWANIE ZAUFANIA I ROZPOZNAWALNEJ MARKI

ZWIĘKSZENIE PRESTIŻU I AUTORYTETU

---

Netina.pl -
Profesjonalny Program Partnerski


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl