poniedziałek, 16 września 2013

Najlepsze programy partnerskie


               

Najlepsze programy partnerskie


Autor: Przemysław Pufal

Wiele osób zadaje pytania „Jakie programy partnerskie są najlepsze?”, „Jaki program partnerski ja mam wybrać?”. 

Aby odpowiedzieć na tak postawione pytanie, trzeba wziąć pod uwagę wiele kryteriów oceny programów partnerskich  a także wiedzę, możliwości i na przykład zainteresowania osoby, która chce dokonać wyboru i działać w pp.

Ale jest jedno kryterium, które dominuje nad innymi, dzięki któremu można wprost stwierdzić, że zna się odpowiedź na pytanie jakie programy partnerskie są naprawdę najlepsze. Tym kryterium jest wysokość prowizji, czyli jak wysokie zarobki można osiągać. W związku z tym najlepszymi programami afiliacyjnymi są abonamentowe programy partnerskie.

Jak sama nazwa wskazuje, abonamentowy program partnerski to taki, w którym klient wykupuje abonament na jakąś usługę czy dostęp do jakiejś wiedzy. On regularnie płaci, a partner programu regularnie zarabia.

W większości programów partnerskich klient kupuje produkt czy usługę raz i najczęściej albo w ogóle nie wraca na zakupy na konkretną stronę albo robi to bardzo rzadko z zaznaczeniem, że firma musi się starać, by jeszcze coś u niej kupił. Tym samym prowizje również pojawiają się rzadko.

I tutaj widać jak na dłoni przewagę abonamentowych programów partnerskich.

Dzięki systemowi abonamentowemu co miesiąc otrzymujesz określoną kwotę, jako prowizję od znanej Ci liczby klientów, którzy wykupili abonament na usługi czy produkty. Sprzedajesz jednemu klientowi tylko raz abonament na określony czas lub na czas nieokreślony. Dostajesz prowizje od pozyskania klienta i jego comiesięcznych opłat. Raz pozyskany klient może dostarczać Ci prowizji, w zależności od produktu, przez wiele miesięcy a nawet lat!

Co oznacza, że z tych programów otrzymujesz dochód pasywny, czyli stały i za to, że nic już nie robisz:)

Co więcej, abonamentowe programy partnerskie zazwyczaj oprócz sprzedawania produktu, oferują również możliwość zbudowania swojej własnej struktury współpracowników. I od ich zarobków również otrzymasz prowizje!

Wydaje się, że z wielu różnych modeli funkcjonowania programów partnerskich jeszcze nikt nie wymyślił lepszego, niż programy partnerskie, w których sprzedaje się abonament.

  Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.
               
   

3 komentarze:

  1. Witam!

    Generalnie jest tu mowa o marketingu partnerskim, będącym swoistą hybrydą marketingu sieciowego (mlm) i programu partnerskiego.

    Czy jest to najlepszy program?

    Wartość programu partnerskiego zależy od popytu na oferowane produkty w "pakiecie", jak i od wysokości prowizji. Im większy współczynnik tym lepszy program. Przy czym wspomniany GVO i 7MT są produktami godnymi polecenia ze względu właśnie na prowizję i w przypadku 7MT również ze względu na produkt.

    Jednakże, aby w jakimkolwiek pp odnieść sukces, to jednak trzeba ostro i konsekwentnie pracować. Jak w każdym własnym biznesie, bo uczestnicząc w pp rozumiem, że traktujemy to jako naszą pracę. Czy to będziemy ją traktować jako dodatkowe źródło pieniędzy czy podstawowe, to jednak pracę trzeba wkładać i to praktycznie codziennie, aby liczyć na dochody... w przyszłości.

    Czy prowizje pojawiają się często czy rzadko z pp zależy od wielu czynników. Mając stronę finansową i reklamując karmę dla kotów, praktycznie można być pewnym, że prowizja będzie co miesiąc równa zero. Jeżeli są reklamowane produkty w inteligentny sposób, korzystając z narzędzi udostępnianych przez Partnera biznesowego możesz liczyć na stałą miesięczną prowizję.

    Podobnie ma się rzecz z innymi programami. Potrafisz działać efektywnie, nie tylko w internecie, zarobisz z każdego programu partnerskiego, marketingu, itd. Na to jednak potrzeba czasu i mnóstwa pracy.

    A o tym ostatnim czynniku zapomina wiele osób przystępujących do biznesu partnerskiego. Liczy na duże pieniądze, które osiągnie w krótkim czasie, udostępniając, np. linka na FB czy GG.

    Powiedzmy sobie jasno, że zanim zaczniesz zarabiać w pp, czeka ciebie długotrwała praca nad wypromowaniem (marketing off i online) swojego ebiznesu, zwłaszcza, gdy zaczynasz od zera. Dopiero po dłuższym czasie przychodzą efekty. A praca się wcale nie kończy...

    Zwłaszcza w marketingu partnerskim o klienta trzeba koniecznie dbać. Zarejestruje się na miesiąc i... zrezygnuje. Zrobi to kolejny klient i kolejny. A nawet jak wykupi abonament na rok, to również warto być z nim w kontakcie, zwłaszcza jeżeli chcemy, aby przedłużył abonament lub został naszym partnerem.

    Generalnie każdej osobie, która przystąpi do wymienionych programów należy życzyć, aby wyeliminowała słowo "spróbuję". Szkoda pieniędzy. Po zapoznaniu się z ofertą wiemy czy jesteśmy zainteresowani czy nie. Jeżeli chcemy zarabiać niezłe pieniądze w przyszłości, to należy zacząć działać, działać i działać. Tylko konsekwencją i zaangażowaniem osiągnie się szczyty, pracując w wybranym programie partnerskim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda tylko, że tych abonamentowych w Polsce jest jeszcze tak mało, bo potencjał zarobkowy jest bardzo duży i nie ma co ukrywać można uzyskać dzięki nim dochód pasywny.

    Sam zacząłem działać od niedawna właśnie we wspomnianych programach GVO i 7MT i wiążę z nimi duże plany. Przydałyby się takie PP w innych branżach, niekoniecznie z możliwością budowania struktury partnerskiej, ale chociaż żeby była ta możliwość otrzymywania prowizji od klientów, którzy co miesiąc płacą abonament :)

    OdpowiedzUsuń