piątek, 21 października 2011

Dlaczego E-Biznes?

Dlaczego E-Biznes?

Autorem artykułu jest Waluś



Z tego artykułu dowiesz się jak dużą przewagę i dlaczego ma biznes internetowy, zwany też e-biznesem. Nad tym zwykłym biznesem offline. Z jednej strony tematyka obu przedsięwzięć jest bardzo podobna. Jednak po dokładniejszym przeanalizowaniu sprawy... to dwa, zupełnie inne światy!

Witam bardzo gorąco wszystkich czytelników!

W tym artykule zajmiemy się tematyką e-biznesu. Opowiem Wam dokładnie dlaczego warto poświęcić mu więcej uwagi. Jak zacząć zarabiać i kto może Wam w tym pomóc.

Zapraszam do przeczytania mojego artykułu.

Dlaczego e-biznes jest lepszy od tego zwykłego, w świecie rzeczywistym?

Pierwsza podstawowa różnica:

W e-biznesie walutą płatności nie jest tylko żywy pieniądz. Tutaj za reklamę można zapłacić.. reklamą, poleceniem czy po prostu gotówką. W świecie rzeczywistym polecenie nie wystarczy. Tam liczy się tylko pieniądz.

Druga podstawowa różnica:

Elastyczność czasu pracy. W e-biznesie sam sobie jesteś szefem. Tutaj nikt Ci nie rozkazuje, nikt na Ciebie nie krzyczy, nikt nie dokłada Ci tysiąca zadań, które w ogóle nie należą do zakresu Twoich obowiązków... mało tego! Nikt Ci za to nie zapłaci. Tu nie ma czegoś takiego. Pracujesz ile chcesz i kiedy chcesz, a to ile zarobisz zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. W e-biznesie zarobki są wprost proporcjonalne do włożonego wkładu pracy w dane przedsięwzięcia. Jeżeli będziesz siedział bezczynnie, patrzył się w monitor i nie będziesz podejmował żadnych działań, to prostą sprawą jest to, że nic nie zarobisz. Jeżeli jednak opracujesz sobie jasny, ale treściwy plan działania, zaczniesz wdrażać swoje pomysły w życie. To możesz naprawdę sporo zarobić.

Trzecia podstawowa różnica:

Elastyczność miejsca pracy. To jest świetna sprawa. Wystarczy, że masz laptop lub netbook z dostępem do internetu i możesz pracować dosłownie wszędzie, a ograniczać będzie Cię tylko i wyłącznie własna wyobraźnia. Zapytasz o najbardziej ekstremalne miejsca, w których ja pracowałem? Ostatnio wpadł mi do głowy świetny pomysł, więc nagrywałem video prowadząc jednocześnie samochód. Wiem! To niebezpieczne, więc nikomu nie polecam, ale ja po prostu nie mogłem przepuścić takiej okazji na zrobienie nagrania.

Czwarta podstawowa różnica:

W e-biznesie kolejną piękną sprawą jest to, że aby zacząć zarabiać konkretne kwoty w programach partnerskich. Nie msusisz zakładać własnej działalności. Jedyne co wiąże Cię z programem to umowa o dzieło, więc nawet mając w świecie namacalnym umowę o pracę... spokojnie możesz sobie dorobić.

---

Po więcej informacji zapraszam Cię serdecznie na moje forum, na którym umieściłem darmowy, multimedialny kurs zarabiania w Programach Partnerskich.

Kliknij!



Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

2 komentarze: