piątek, 14 grudnia 2012

Zarabianie przez Internet, czyli dlaczego zarabianie w domu jest tak atrakcyjne

Zarabianie przez Internet, czyli dlaczego zarabianie w domu jest tak atrakcyjne

Autorem artykułu jest Katarzyna Bieńkowska


Najbardziej popularnym przykładem sposobu zarabiania przez Internet są niewątpliwie programy partnerskie. Odkąd zaistniały w sieci, cieszą się niesłabnącą popularnością. Co takiego sprawia, że ten sposób zarabiania pieniędzy wciąż przyciąga nowych ebiznesmenów?

1. Przede wszystkim to możliwość zarabiania pieniędzy, nie wychodząc z domu. Siedzisz przed komputerem, promujesz stronę lub produkty i przeglądasz statystyki, a pieniądze płyną na konto.

Wszystko się zgadza, ale pamiętaj! Bez własnego zaangażowania i konsekwencji w działaniu prawdopodobnie nic nie zarobisz i będziesz tylko kolejnym zarejestrowanym uczestnikiem programu. Jeżeli nie będziesz myślał w kategorii: "to mój własny biznes", to szanse na jakikolwiek zarobek sprowadzają się do zera! Nie wierz w magiczne reklamy: "Zarabiaj już dzisiaj 2000 zł na miesiąc!". Jeżeli chcesz zarabiać takie pieniądze w danym miesiącu, musisz poszukać pracy na etat. Natomiast jeżeli pomyślisz o takich zarobkach za jakiś czas, za kilka miesięcy, to jest oczywiście szansa, że będziesz tyle zarabiać. I wracamy do początku akapitu: jeżeli się w to działanie zaangażujesz!

2. Działalność w programie partnerskim nie wymaga zarejestrowania własnej działalności gospodarczej. Firmy określają zasady rozliczania i wypłaty pieniędzy w swoich regulaminach. Wypłaty mogą być tygodniowe, miesięczne, po przekroczeniu określonego pułapu zarobionych pieniędzy.

3. Jest to biznes dla każdej pełnoletniej osoby. Nie ma żadnego znaczenia, gdzie mieszkasz, jakie masz doświadczenie zawodowe i wykształcenie. Wystarczą tylko chęć zarabiania i połączenie z Internetem.

4. Uczestnicząc w programie partnerskim, nie musisz zakładać swojego sklepu, magazynować produktów. Jesteś tylko pośrednikiem. Całą resztą, wysyłką towarów, podatkami, reklamacjami, zajmuje się podmiot prowadzący sprzedaż.

5. Twoja praca polega TYLKO na reklamowaniu i polecaniu oferowanych produktów lub określonej witryny internetowej. I co fajne, nie musisz znać wszystkich produktów lub być ekspertem w danej dziedzinie. Oczywiście, warto wiedzieć, co się promuje, ale nikt nie wymaga od Ciebie szerokiej wiedzy. Jest to potrzebne, jeżeli promujesz dany towar, sklep lub usługę na blogu czy na innych portalach tematycznych lub społecznościowych. Wówczas wymagana jest od Ciebie wiedza w temacie, w którym się wypowiadasz. I od razu warto zaznaczyć, że nie jest to łatwa sprawa zaistnieć w sieci w programach partnerskich, przebić się przez "całą masę" internautów chcących zarobić pieniądze w ten sposób. Jednakże, jeżeli to uda Ci się zrobić, będziesz zarabiać...

Krótka uwaga na koniec. Nie promuj wszystkiego, skup się na produkcie lub kilku produktach, będzie Ci łatwiej dotrzeć do wybranego klienta.

6. Jest to biznes, który nie wymaga wkładu finansowego. W każdym razie na samym początku działalności. Nie potrzebna Ci jest gotówka na start, można zacząć naprawdę od zera. W okresie późniejszym, gdy zaczniesz generować zyski, warto się zainteresować płatnymi formami reklamy. Na samym początku możesz promować produkty wśród własnej rodziny, znajomych, jak również sam możesz je kupować (zapłacisz taniej). Nie zapominaj o blogach, a jeżeli potrafisz tworzyć strony internetowe, możesz utworzyć taką na darmowym hostingu.

7. Wiele programów partnerskich udostępnia swoim partnerom wszelkiego rodzaju pomoce: darmowe ebooki, porady, szybki kontakt mailowy. W przypadku ebooków jest to istotne z tego powodu, że otrzymujesz sprawdzony model działania. Jeżeli ktoś osiągnął sukces, stosując się do wiedzy w niej zaprezentowanej, to dlaczego Ty nie miałbyś podążyć tą samą drogą?

8. Dochód pasywny. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby działać w programie partnerskim i pracować na etacie. Jeżeli masz stałą pracę, możesz traktować zarabianie w programie partnerskim jako dodatkowy dochód. Śpisz, a twój biznes generuje zyski, to jest właśnie dochód pasywny.

9. Praca przez Internet biznesem dla osób bezrobotnych? Jak najbardziej! Nie masz pracy, wciąż szukasz! Świetnie! Nie poddawaj się! Jeżeli jednak dysponujesz czasem wolnym, to naprawdę warto rozpocząć przygodę z programem partnerskim! Dzięki współpracy nauczysz się nowych rzeczy, nabędziesz nowe umiejętności i stworzysz sobie szansę na zarabianie pieniędzy przez Internet.

O zaletach programu partnerskiego można by napisać dużo więcej. Prawdziwą rekomendację dla nich będzie moment, kiedy zobaczysz na swoim koncie partnerskim pierwszą naliczoną prowizję. I wówczas zrozumiesz, że warto było poświęcić swój czas i zaangażowanie.

---

Zarabianie przez internet - porady, ebooki, subiektywna ocena najlepszych programów partnerskich.

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zarabianie przez internet - proste i skuteczne sposoby!

Zarabianie przez internet - proste i skuteczne sposoby!

Autorem artykułu jest Katarzyna Bieńkowska


Z każdym miesiącem rośnie liczba osób korzystających z internetu, będącym źródłem wiedzy i szybkiej informacji. Ponieważ czytasz ten artykuł, to wiem, że jesteś aktywnym jego użytkownikiem. Ale czy wiesz, że są tacy ludzie, dla których internet jest przede wszystkim źródłem dochodu?

Internet stwarza nieograniczone możliwości zarabiania pieniędzy, poprzez dotarcie do ogromnej liczby ludzi! Tutaj nie ma świąt, dni wolnych od pracy. Działa 24 godziny na dobę, przez cały rok!

Zdajesz sobie sprawę, że wielu ludzi zarabia bardzo duże pieniądze, właśnie przez internet. I to niekoniecznie prowadząc sklepy online. Ty również możesz dołączyć do tego grona i uzyskać, tak pożądaną niezależność finansową. I co najważniejsze! Nie musisz znać się na programowaniu, tworzeniu stron www! Wystarczy podstawowa wiedza na temat internetu.

Tylko od Ciebie zależy sukces w prowadzonym biznesie, ponieważ tylko Ty decydujesz o tym, ile czasu poświęcisz na swoją działalność. Jeżeli chcesz być swoim szefem - dowiedz się więcej z poniższego artykułu.

Co to jest program partnerski?

Program partnerski jest to system, za pomocą którego osoby, tzw. Partnerzy zarabiają na promowaniu określonych produktów przez internet. Najbardziej szanowane i godne zaufania firmy, które organizują takie działania, podpisują umowy (zwykle drogą online) z uczestnikiem, wyposażając go w różnego rodzaju elementy promocji. Są to zwykle linki sprzedażowe, banery, artykuły i tym podobne materiały promocyjne, które można wykorzystać na swoich stronach internetowych, blogach lub forach.

Każdy z uczestników otrzymuje określoną prowizję za sprzedane produkty, za jego pośrednictwem. Bo tak naprawdę, to nie Ty sprzedajesz, ale udostępniasz swoją powierzchnię reklamową. Oczywiście w różnych firmach, różnie to wygląda. Im więcej zostanie sprzedane za naszym pośrednictwem, tym większą możemy wygenerować prowizję. Nie ma sensu tutaj wyliczać, jak duże mogą to być zarobki, ponieważ wszystko zależy, tylko i wyłącznie, od naszego zaangażowania. Są internauci, którzy otrzymują prowizję sięgającą grubo powyżej średniej krajowej, ale i tacy, którzy nic nie robią i nie generują żadnych dochodów.

W każdej działalności gospodarczej (jak i również w życiu), głównym czynnikiem mającym wpływ na odniesienie sukcesu jesteśmy my sami! To wyłącznie od tego co myślimy, jak działamy i od wiary w sukces zależy to, co osiągniemy. Jeżeli podświadomie nie wierzymy w to, że damy radę - nie ma sensu czegokolwiek zaczynać.

Dlaczego są ludzie, którzy zaczynając od zera, jakikolwiek biznes, odnoszą sukcesy? Ponieważ, oprócz posiadanej wiedzy, mają TO COŚ. Wiarę, że odniosą sukces! Ty również możesz być taką osobą, po prostu uwierz i zacznij działać. Nie odkładaj na jutro, bo nigdy nie zaczniesz! Zrób pierwszy krok, potem kolejny i bądź konsekwentny w działaniu. Uwierz w to, że Ty również możesz to zrobić!

Zwróciłeś lub zwróciłaś uwagę na to, że dużo razy używam słowa "wiara". Dlaczego? Bo większość idei, projektów na początku rodzi się w umyśle. Poprzez działanie i wiarę w sukces następuje materializacja projektu. Nie można dotrzeć do celu, nie mając nie tylko planu, jak również wyobrażenia o tym celu. Dopiero wówczas, gdy uświadomimy sobie, gdzie chcemy dotrzeć, zaczynamy o tym myśleć, wyobrażać sobie jak to będzie, gdy już tam będziemy. Później dopiero następuje cały proces - określone działanie, aby ten cel zrealizować i mocna wiara, że wbrew przeciwnościom go osiągniemy! Poczytaj o sportowcach, którzy osiągnęli duże sukcesy! Tak, trening ma ogromne znaczenie, ale gdyby nie widzieli siebie, jak zwyciężają, nigdy by nie osiągnęli tego, co mają teraz.

Programy partnerskie są pewnego rodzaju wyzwaniem dla tych. co pragną robić coś dla siebie i zacząć tworzyć swój biznes. Jeżeli jesteś, chociaż w pewnej części przekonany/przekonana, że chcesz spróbować, zacznij działać. Nie musisz angażować żadnych środków finansowych, aby rozpocząć współpracę! Nie są to "żadne mlm-y", w których będziesz biegała lub biegał i sprzedawał ludziom produkty! Nie. To ludzie znajdą Ciebie sami!

Start w PP

Poniżej przedstawię pokrótce dwa rodzaje programów partnerskich, które możesz wybrać, w zależności od Twojego potencjału. W internecie istnieje wiele różnych i wystarczy tylko przejrzeć, i wybrać odpowiedni dla siebie.

Program partnerski finansowy

Najbardziej popularnymi programami partnerskimi są te, których organizatorem jest instytucja finansowa. W tym przypadku dużą rolę odgrywa system prowizyjny, ponieważ jest najwyższy. Jak to wygląda w praktyce? Opiszę to pokrótce, opierając się na przykładzie jednego organizatora. W większości wypadków działają oni podobnie.

W tym przypadku wystarczy się zarejestrować i już się zarabia, ponieważ na starcie otrzymacie Państwo bonus w wysokości kilkudziesięciu złotych. Jeżeli zgłoszenie od klienta zostanie zarejestrowane jako zaakceptowane - spełniające wymogi regulaminu - Partner otrzymuje pieniądze od razy na swoje konto partnerskie.

W większości tego rodzaju PP na bieżąco możesz kontrolować swoje zyski, ponieważ wszystkie akcje są raportowane na bieżąco.

Jednocześnie zakładasz własną stronę docelową, przyporządkowaną do Twojego konta partnerskiego. Praktycznie nic nie musisz robić, poza promowaniem własnej strony! Możesz to robić w różny sposób, umieszczając swój adres, wszędzie tam gdzie uznasz to za potrzebne (pamiętaj jedynie, nie spamuj!): blogi, fora, w stópce email, itp. Do promocji strony, jeżeli posiadasz bloga lub stronę internetową możesz wykorzystywać bardzo często różnego rodzaju banery, krótkie teksty z linkami, widgety a nawet porównywarki. To wszystko udostępnia Tobie, w większości wypadków dany portal. Wystarczy wybrać i zastosować.

Jak już wspomniałam, nie warto robić symulacji, ile można zarobić. Zgadzam się, że jest to ważne i jednocześnie jest głównym wyznacznikiem podejmowanej działalności. Na początku jednak, należy, tylko i wyłącznie skupić się na promowaniu własnej strony z produktem! Stopniowo i sukcesywnie, będzie się zmieniał stan naszego konta. Wówczas można podjąć inne środki promocji, np. płatne reklamy.

Program partnerski ebook

Ebooki cieszą się wzrastającą popularnością, ze względu na formę (PDF) i cenę produktu. Oczywiście dla pewnych osób, żaden ebook nie zastąpi papierowej książki. Dla tych natomiast, którzy lubią czytać na komputerze i cenią sobie taką formę, jest to znakomita sposobność do zapoznania się z wieloma interesującymi pozycjami. Tym bardziej, że tytułów ebooków z każdym miesiącem przybywa, wśród których, znajduje się wiele bardzo dobrych pozycji.

Ta forma programu partnerskiego jest kierowana głównie dla osób posiadające witryny sprzedażowe, a jednocześnie dla wszystkich tych, którzy piszą o książkach, artykuły z poradami, itp.

W tym przypadku bardzo często możemy korzystać z linków sprzedażowych, okładek a nawet darmowych fragmentów.

Prowizje są oczywiście mniejsze niż w bankowych programach partnerskich, ale często rekompensowane dodatkowymi formami bonifikat.

O programach partnerskich można byłoby pisać i pisać, prezentując każdy z nich w osobnym i długim artykule. Jednakże ogólną ich cechą jest to, że są jednym z najbardziej demokratycznych form współpracy biznesowej. Skierowane są do osób pełnoletnich. Nie wymagają żadnego zaangażowania finansowego. Nie wymagają nic od podejmującego współpracę Partnera. I należy pamiętać, że istnieje jeden złoty środek, aby odnieść sukces finansowy w tej działalności: zaangażowanie! Prosty i skuteczny!

Proszę pamiętać: nie jest wytłumaczeniem, że nie mam czasu! Co by było gdyby, Ford powiedział, że nie ma czasu "bawić się w wymyślanie samochodu"? Nie byłoby samochodu? Nie! Ktoś inny zająłby jego miejsce, ktoś inny wygrałby swoją przyszłość. Ktoś inny byłby niezależny finansowo!

Na początku tej "gry" ważne jest wyłącznie wystartowanie i pragnienie zmiany tego, co można zmienić. Nigdy nie wiesz jakie pozytywne implikacje, będzie miało to, że zacząłeś lub zaczęłaś coś robić. Jeżeli pragniesz dobrze zarabiać, wierzysz w to, że na to zasługujesz, to jest tylko kwestią czasu, że stanie się to materialne!

---

Program Partnerski - produkty bankowe
Program Partnerski - ebook

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

piątek, 21 października 2011

Partnerze, pokażę Ci jeden prosty sposób na łatwiejszą sprzedaż w programach partnerskich

Partnerze, pokażę Ci jeden prosty sposób na łatwiejszą sprzedaż w programach partnerskich

Autorem artykułu jest Michał Krawczykowski



Jako partner w programach partnerskich chciałbyś/chciałabyś zapewne (przed)sprzedawać jak najwięcej, bo to będzie równoznaczne ze zwiększeniem Twoich dochodów. Posłuchaj więc o jednej metodzie na zwiększenie tejże sprzedaży. Jest tak prosta, że każdy może ją zastosować (i oczywiście wielu stosuje).

Prawodopodobnie często spotykasz się z tym stwierdzeniem: "każdy może to wykorzystać". Różni "guru" obiecują, że jedną supertechniką zmienisz swoje życie.

Ja nie jestem żadnym guru i bez problemu stosuję to, co chcę Ci pokazać, czasem niejako przy okazji.

Zostań na chwilę i posłuchaj ;)

Jako partner w programach partnerskich promujesz pewne produkty lub usługi. Jeśli poczytałeś/poczytałaś porady na ten temat (zwykle publikowane przez właściciela danego PP), to wiesz, że należy proponować odpowiednie produkty odpowiedniej grupie docelowej, czyli ludziom, którzy być może będą zainteresowani danym produktem.

Co zwykle przez to rozumiemy?

Ebooka o naprawie silnika możemy promować np. na forum o motoryzacji, np. ustawiając odpowiednią stopkę w swoich postach.
Usługę pozycjonowania możemy zaproponować osobom, którym zaprojektowaliśmy stronę www.
Komputer być może kupi rodzic swojemu dziecku na urodziny - może warto zrobić stronę z pomysłami na prezent (sam taką kiedyś zrobiłem :)).
Szkolenie biznesowe reklamujemy wśród właścicieli firm, a nie wśród uczniów szkół.

Można jednak pójść o krok dalej i tym samym podnieść swoje dochody. Zasada - jak już wspomniałem - jest prosta, ale nie lekceważ jej. Zawsze polecam, żeby najpierw zastanowić się nad czymś przez pewien czas, zebrać informacje, sprawdzić w praktyce, a dopiero potem wydać osąd. :)

Czym jest więc ta fajna technika, o której nie chcę Ci powiedzieć od kilku akapitów?

Trzeba po prostu dokładnie zrozumieć zasadę sprzedaży: promuj odpowiednie produkty wśród odpowiednich ludzi.

A kim są ci odpowiedni ludzie? Chcę Ci zaproponować podejście do tego w następujący sposób (nie jest to sposób jednynie słuszny, ale bardzo ciekawy i warty uwagi):

Odpowiedni ludzie to ci, którzy już używają produktów, które masz do zaoferowania.

Ebooka lub raport o naprawianiu samochodu można promować np. na forum o motoryzacji, np. w temacie "Co czytamy?" Ludzie, którzy tam się będą udzielać, zapewne będą zainteresowani poznaniem nowych książek na temat motoryzacji - bo lubią takie czytać. Dzięki temu nie adresujemy naszego komunikatu do wszystkich osób zainteresowanych motoryzacją, ale tylko do tych, którzy już czytają tego typu książki. Na forum motoryzacyjnym (jak i na każdym innym) jest bowiem cała masa osób, których czytanie dłuższych tekstów "boli" :P).

Pozycjonowanie możemy sprzedać właścicielom stron www, którzy już pozycjonują swoje strony, ale są np. niezadowoleni ze swojego pozycjonera. Gdy ktoś bowiem nie wie czym jest pozycjonowanie, to najpierw trzeba go z tym zapoznać i zachęcić do wydawania dodatkowych pieniędzy na coś, o czym dopiero usłyszał.

Komputer można zaproponować ojcu, który sam jest fanem nowinek technicznych - niech kupi dziecku na urodziny dobrego laptopa (i w domyśle: sam też skorzysta! ;P).

A biznesowe szkolenie proponuję reklamować wśród przedsiębiorców, którzy już na takich szkoleniach byli lub po prostu regularnie na takie jeżdżą.

Co zyskujemy dzieki takiemu podejściu? Otóż nie musimy nakłaniać nikogo do zmiany jego nawyków, tylko wykorzystujemy je. W sytuacji gdy przedsiębiorca nigdy nie był na żadnym szkoleniu, to najpierw trzeba go przekonać, że warto na nie pojechać, a dopiero potem, że akurat na to, które mu proponujemy. Jeśli natomiast przedsiębiorca sam szuka szkoleń na które mógłby pojechać, to pierwsza część poprzedniego zdania nas nie dotyczy i możemy się skupić na pokazaniu mu korzyści z obecności właśnie na tym szkoleniu.

Krótko mówiąc, nie namawiajmy ludzi do korzystania z czegoś, tylko znajdźmy takie osoby, które już to znają i używają.

Przykład z życia? branża FMCG - od angielskich słów: fast moving consumer goods (szybkorotujące dobra konumenckie). Obejmuje ona np. takie produkty jak mydła lub szampony. Czy trzeba kogoś namawiać, żeby kupił szampon gdy mu się skończy? Nie, dlatego nie zobaczymy reklamy "kup pan szampon", tylko "kup pan nasz szampon". Część roboty jest już załatwiona - konsument sam wie, że potrzebuje takiego produktu i chce go kupić. Nie musimy go do tego namawiać.

Oferując ludziom to, z czego i tak korzystają, sprawiamy, że część pracy mamy wykonane na starcie.

Wiele osób korzysta z tego prostego pomysłu (na przykład ja). Zwróć uwagę na codzień - sam będziesz mógł/mogła podac szereg przykładów.

Trzeba się tylko zastanowić jak dotrzeć do osób już znających i używających polecane przez nas produkty, czyli:
- gdzie je znaleźć
- jak do nich mówić

Są to jednak standardowe "problemy", nie wynikają one z podejścia jakie Ci tu zaoferowałem.

Tą samą technikę możesz użyć szukając osób do budowania swojego drugiego lub kolejnego poziomu w programie partnerskim w którym działasz. Poświęć więc chwilę (choć niekoniecznie musi to być chwila) na zastanowienie się, kto będzie zainteresowany. Ja zwykle siadam z kartką papieru i piszę sobie charakterystykę takiej osoby - polecam.

Gorąco polecam do samodzielnego przetestowania opisanego wyżej podejścia. Ja go używam z powodzeniem na moich stronach www - zadziała również dla Ciebie.

---

Michał Krawczykowski jest pasjonatem e-biznesu. Prowadzi m.in. stronę http://projektzmiana.net.pl/ na której dowiesz się jak możesz skutecznie zarabiać pieniądze w internecie.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak zarabiać więcej w programach partnerskich wykorzystując tylko jeden skuteczny pomysł (NOWOŚĆ)?

Jak zarabiać więcej w programach partnerskich wykorzystując tylko jeden skuteczny pomysł (NOWOŚĆ)?

Autorem artykułu jest Michał Krawczykowski



Osoby współpracujące z programami partnerskimi zastanawiają się zwykle jak zwiększyć swoje przychody z polecania produktów czy usług. Istnieje pewna ciekawa koncepcja, która pozwoli świadomie zwiększyć prowizję partnerską.

Zasada ta jest na tyle ciekawa, że można ją wdrażać dowolnie wiele razy i za kazdym razem otrzymywać ciekawe rezultaty w postaci coraz większych kwot na koncie bankowym.


Każdy partner, który poważnie podchodzi do swojego zajęcia, stale poszukuje metod na zwiększenie swoich zarobków. Jest to jednen z najpopularniejszych tematów wśród partnerów - jak zarabiać więcej?

Rozwiązań oczywiście wymyślono całe multum - wystarczy skorzystać z wyszukiwarki, aby się o tym przekonać. Partnerzy jednak dalej poszukują nowych pomysłów, między innymi dlatego, że te istniejące są czasami mało skuteczne, trudne do zastosowania lub po prostu drogie. Potrzebna jest jedna spójna idea, która każdemu z partnerów da możliwość zwiększenia swoich zarobków z działania w internecie.

Aby jak najwięcej osób mogło z niej skutecznie skorzystać, taka idea powinna być:
- prosta, zrozumiała dla każdego
- łatwa do zastosowania bez konieczności zgłębiania tajników działania różnych skrytptów, programów, systemów
- niedroga lub dostępna za darmo

Jak się domyślasz, Czytelniku, taka idea istnieje. Została opracowana właśnie dla zwiększania zysków ze sprzedaży produktów lub usług, dlatego doskonale nadaje się do zastosowania w branży programów partnerskich.

Jakie zmiany daje wprowadzenie jej w życie?
Najprościej mówiąc - zaczniesz zarabiać więcej!
Dalej - będziesz w stanie stale ten wzrost zwiększać.
I jeszcze - zapanujesz nad swoimi przychodami. To Ty będziesz decydował/decydowała o tym, ile w danym miesiącu chcesz zarobić.

Chcesz konkretów? Opiszę Ci wszystko ze szczegółami.

Sekret, który chcę Ci przedstawić to metoda niejakiedo Edwarda Deminga.

Osobnik ten zastanowił się pewnego dnia nad czynnikami, od których zależy sprzedaż. Doszedł do wniosku, że zależna jest ona od trzech czynników:
- ilosci klientów
- średniej wielkości zakupu
- średniej częstotliwości transakcji

czyli od tego ilu klientów ile razy np. w roku kupi produkty o większej lub mniejszej wartości.

Wygląda niepozornie i wydaje się oczywiste, prawda? Tak, masz rację. Pokażę Ci jednak dlaczego powinieneś/powinnaś się tym zainteresować.

Oznaczmy każdzy z wyżej wymienionych czynników literką:
- ilość klientów - k
- wielkość zakupu - w
- czętotliwość transakcji - c

Sprzedaż (S) można więc zapisać jako wzór:

S = k x w x c ("x" oznacza mnożenie)

Na przykładzie:

Załóżmy, ze firma ma w roku 300 klientów, każdy z nich kupi produkty firmy średnio dwa razy w roku i za jeden taki zakup zapłaci np. 100 zł.

S = 300 x 100 zł x 2 = 60 000

Firma sprzedała produkty o łącznej wartości 60 000 zł.

Zaraz zobaczysz co z tego wzoru wynika dla Ciebie, ale najpierw zobacz jak partnerzy w PP mogą stosować ten prosty wzór:

Możliwość 1 - zarabianie bez uwzględnienia drugiego poziomu (i kolejnych)


W poniższym przykładzie skupimy się na zarabianiu "samodzielnym", czyli zapominamy na chwilę, że istnieje coś takiego jak wielopoziomowe programy partnerskie.

Wysokość prowizji = ilość klientów, którzy kupili z polecenia x średnia prowizja x ilość zakupionych produktów.

Na przykład: w tym miesiącu kupiło z mojego polecenia 1000 osób, każda z nich kupiła 2 ebooki, na jednej takiej transakcji zarobiłem 10 zł. Moja prowizja w tym roku to 2000 zł.

Proste i logiczne, więc gdzie ten super pomysł o którym się tak rozwodziłem na początku?

Jest równie prosty jak to nasze mnożenie. Przeczytaj poniższe zdanie uważnie:

Jeśli podniesiemy podane wyżej liczby choćby nieznacznie, uzyskamy dużo lepszy wynik końcowy.

Zobacz:

Niech z mojego polecenia kupi 110 osób zamiast poprzednich 100, czyli 10% więcej i niech każda kupi 3 ebooki - 50% więcej. Liczymy:

110 osób x każda kupiła 3 ebooki x na jednej transakcji zarobiłem 10 zł = 3300 zł.

Otrzymaliśmy wynik o 65% lepszy niż poprzednio. Gdybyśmy jeszcze zdołali podnieść średnią wartość jednej prowizji (np. gdy ktoś kupi droższe ebooki) np. 12 zł zamiast 10 zł - wynik będzie jeszcze lepszy:

110 osób x każda kupiła 3 ebooki x na jednej transakcji zarobiłem 12 zł = 3960 zł.

Daje nam to łączną prowizję niemal 100% wyższą niż w pierwszym przykładzie (2000 zł)!

Zauważ, że każdy czynnik zwiększamy nieznacznie, co nie powinno być trudne do osiągnięcia.

Możliwość 2 - wielopoziomowy program partnerski


Zajmijmy się teraz sytuacją, w której zapraszasz innych do współpracy - budujesz swój drugi poziom. Na razie zostawmy poziomy trzeci i dalsze, żeby nie komplikować.

W większości PP dostajesz np. 20% od obrotu wygenerowanego przez partnerów na Twoim drugim poziomie.

Wiemy już, że Twoje zyski liczymy wzorem:

Z = k x w x c

Jeśli natomiast mamy wyliczyć ile zarobisz z pracy partnerów "pod" Tobą, to musimy najpierw wiedzieć jaki dostaniemy procent od ich obrotu. Załóżmy, że dostaniesz równowartość 20% tego, co zarobią partnerzy "pod" Tobą.

Twój zysk od jednego partnera = 20% x kp x wp x cp.

- ilość klientów partnera pod Tobą - kp
- wielkość zakupu jego klientów - wp
- czętotliwość ich transakcji - cp

Twój zysk od wszystkich partnerów pod Tobą = 20% x kp x wp x cp x ilość partnerów

Załóżmy, że każdy partner pod Tobą ma miesięcznie 20 klientów, każdy z klientów kupuje 1 ebooka miesięcznie, a partner zarabia 10 zł. Masz pod sobą 10 partnerów.

Twój zysk = 20% x 20 x 1 x 10 zł x 10 = 400 zł

Gdybyś teraz poświęcił/poświęciła nieco czasu na nauczenie ich jak mogą sprzedawać więcej ebooków, to ta liczba diametralnie by wzrosła. Niech każdy z partnerów ma jednego klienta więcej. Tylko jednego.

Twój zysk = 20% x 21 x 1 x 10 zł x 10 = 420 zł

20 zł więcej dla Ciebie. Nie robi wrażenia? To zwiększmy teraz każdy z czynników:

Twój zysk = 20% x 22 x 2 x 12 zł x 12 = 1267,2 zł Trzy razy więcej pieniędzy! Plus do tego prowizja ze sprzedaży wygenerowanej przez Ciebie!

Jak widzisz, wystarczy każdy ze składowych czynników powiększyć nieznacznie, a efekt będzie wręcz zaskakujący, bo mnożenie robi swoje. Nie ma tu żadnych niezwykłości - to czysta matematyka. Szkoda, że w szkołach takich rzeczy nie uczą, prawda? ;)

Ja te prawa wykorzystauję bardzo skutecznie, polecam również i Tobie.

Od dzisiaj czas, abyś i Ty zdał/zdała sobie sprawę, że niewielkie zmiany na plus mogą skutkować wielkimi rezultatami. Przeczytaj ten artykuł jeszcze raz na spokojnie i policz wszystko samodzielnie.

Od dzisiaj nie przejmuj się, że musisz się jeszcze wiele nauczyć. Rób małe postępy, a rezultaty będą co najmniej dobre.

---

Michał Krawczykowski jest pasjonatem e-biznesu. Prowadzi m.in. stronę http://projektzmiana.net.pl/ na której możesz dowiedzieć się więcej jak zarabiać w internecie.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Co jest najważniejsze w e-biznesie?

Co jest najważniejsze w e-biznesie?

Autorem artykułu jest Waluś



Dowiedz się w jaki sposób zwiększyć sprzedaż swoich produktów nawet o kilkaset procent w ciągu dwóch tygodni. Zobacz, który z elementów marketingu tak naprawdę wpływa na twoją sprzedaż.

Witaj!

Zastanawiasz się pewnie nie od dziś nad tym co możesz zrobić, aby zdecydowanie zwiększyć swoją sprzedaż w internecie?

To nie jest nic złego, w moim przypadku minęły ponad 4 miesiące zanim w ogóle zacząłem systematycznie coś sprzedawać.

Masz już pewnie swoją listę adresową, blog lub forum. Jeżeli udało Ci się tam przyciągnąć potencjalnych zainteresowanych twoim produktem, to już więcej niż połowa sukcesu. Teraz jedyną rzeczą, która Ci pozostaje to zadbać o kontakt z nimi. Pamiętaj, że nie wolno pod żadnym pozorem rzucać bezmyślnie dzień w dzień do swoich subskrybentów reklamą, bo wtedy zostaniesz uznany za spamera i osobę niepoważną.

Nie możesz też robić z siebie bardzo wysokiej jakości eksperta, ponieważ takie osoby też nie do końca są lubiane, nie możesz być internetowym guru. Musisz być po prostu... zwykły.

Ja korzystam z metody "Trzy razy daj i jeden raz zabierz"

Co to znaczy?

Przez kilka dni z rzędu daję moim subksrybentom wysokiej jakości, przynoszące rezultaty informacje, a następnie wysyłam starannie przygotowaną ofertę. Dzięki temu najpierw pomagam ludziom, budując sobie jednocześnie zaufanie a w chwili podesłania ofety nie jestem dla moich subskrybentów zwykłym sprzedawcą, ale kimś więcej. Osobą, która pomogła.

Nie bój się dawać innym za darmo dobrej jakości informacji, bo dzięki temu budujesz sobie opinię, imię i dobrą markę, zdobywasz ludzkie zaufanie, które w przyszłości na pewno przełoży się (i to porządnie) na Twoją sprzedaż.

Przemyśl sobie tą metodę marketingu i stosuj ją śmiało, a gwarantuję Ci, że nie pożałujesz.

---

Złote Forum

Jeżeli podobał Ci się mój artykuł, poleć go swoim znajomym, a jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat e-marketingu, zapraszam Cię serdecznie na moje forum, na którym zupełnie za darmo otrzymasz dostęp do multimedialnego kursu zarabiania w internecie!

Złote Forum

Pozdrawiam Serdecznie:

Mateusz Waliczek


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl