wtorek, 22 lutego 2011

Idealny Program Partnerski - poszukiwania

Idealny Program Partnerski - poszukiwania

Autorem artykułu jest Andrzej Rakowski



Nie wiem jak Wy, ale ja poświęciłem sporo czasu na szukanie idealnego programu partnerskiego. Zapisywałem się wszędzie gdzie była taka możliwość. Po ok. 2 latach doświadczeń z Programami Partnerskimi postanowiłem napisać ten artykuł i udowodnić Wam, że Złoty Program Partnerski istnieje. Jeśli natomi...
Nie wiem jak Wy, ale ja poświęciłem sporo czasu na szukanie idealnego programu partnerskiego. Zapisywałem się wszędzie gdzie była taka możliwość. Po ok. 2 latach doświadczeń z Programami Partnerskimi postanowiłem napisać ten artykuł i udowodnić Wam, że Złoty Program Partnerski istnieje. Jeśli natomiast nie masz zielonego pojęcia, czym są programy partnerskie (pp) odsyłam Cię do literatury poświęconej początkującym partnerom.

Na wstępie zaznaczę, że nie będę tu opisywał pp opartych na płaceniu za klikanie gdyż myślę że oprócz AdSense czyli reklamy kontekstowej żadna polska ani zagraniczna firma nie da nam szans na wysoki zarobek przy małej liczbie odwiedzin. W moim artykule chciałbym się skupić jedynie na tych programach które płacą prowizję od sprzedaży swoich produktów. Firm takich jest wiele i niemal codziennie powstają nowe jak grzyby po deszczu. Czy aby jednak wszystkie są godne polecenia? Tego nie wiem bo musiałbym je wszystkie sprawdzić „na własnej skórze”. Mogę jednak opowiedzieć Wam o programie partnerskim, który przynosi mi najwięcej dochodów. Zapewne każdy z Was słyszał coś o Ebookach..

Gdy zaczynałem udział w tym pp sprzedaż ebooków nie była zachwycająca. Dzisiaj jest o niebo lepiej gdyż ludzie coraz bardziej przekonują się do takiej formy poradników, a my – partnerzy mamy przez to więcej klientów.

Przede wszystkim ilość materiałów i narzędzi promujących ich produkty jest olbrzymia. Nie mówiąc już o ilości i różnorodności oferowanych publikacji. Dzięki temu możemy trafić do każdej grupy społecznej, bez względu na wiek czy płeć. Potencjał tej firmy jest olbrzymi lecz nie do końca wykorzystany. W pp jaki oferuje ta firma zarejestrowanych jest ponad 10 tyś partnerów z czego tylko kilka procent z nich zarabia poważne i regularne pieniądze. Dlaczego się tak dzieje? A to dlatego, że ponad 90% nowych partnerów uważa iż po zarejestrowaniu będą leżeć na brzuchu prowizje ze sprzedaży będą spadały z nieba. Większość z nich nawet nie zaczyna współpracy i kończą miesiąc z zerem na koncie. A są i tacy którzy na koniec miesiąca wypłacają po 1500zł. Do których chcesz należeć, to zależy już tylko od Ciebie. Mogę Ci jedynie podpowiedzieć, że kilkanaście minut dziennie do max pól godziny przyniesie Ci zadowalające efekty.
Ten biznes różni się od pracy na etacie tym, że najpierw musisz trochę popracować nad tym, a dopiero potem liczyć pieniądze.
Zainteresowanych zapraszam na moją stronę www.poradniki.biz gdzie można pobrać darmowe ebooki i przystąpić do „Złotego Programu Partnerskiego” Złotych Myśli

---

http://www.poradniki.biz


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

1 komentarz:

  1. Witam ja polecam program partnerski http://www.piekno.vivetia.com/
    ja zarabiam juz 1245zł miesiecznie
    a wszedlem w to 3 miesiace temu
    polecam wszystkim chcacym zarobic dodatkowe pieniadze.
    http://www.piekno.vivetia.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń