sobota, 8 stycznia 2011

Programy partnerskie - potraktuj je jako poważny biznes

Programy partnerskie - potraktuj je jako poważny biznes

Autorem artykułu jest Radosław Grudziński



W tym artykule postaram się przedstawić, że należy traktować poważnie programy partnerskie biorąc pod uwagę swoją pracę nad nimi i zyski, które można z tego mieć.
Od dawna wiadomo, że ludzie chcą się wzbogacić w krótkim odstępie czasu i mało przy tym pracować. Niestety mam nie miłą wiadomość. Droga do sukcesu na skróty nie istnieje. Najlepszy sposobem na to aby osiągnąć sukces to praca. To jak do niej podejdziesz jest głównym warunkiem osiągnięcia zysków z pp. Im bardziej mądrzej to zrobisz tym mniej pracy trzeba włożyć.

Błędy jakie popełniają osoby uczestniczące w takim biznesie:

Uczestniczenie w wielu programach partnerskich. Osoba, która wejdzie na Twoja stronę będzie miała wrażenie, że czyta tablicę ogłoszeń. Przeczyta i pójdzie dalej. Nie jest też fizycznie możliwe obsłużyć więcej niż 5 partnerów. Pogubisz się w tym wszystkim i wszystko pójdzie na marne. Góra to 2-3 programy partnerskie, które należy brać pod uwagę.
Podejmując współpracę z pp to jest również Twój biznes, o który należy dbać.

Jak zacząć?

Zanim przystąpisz do jakiegoś programu to przeczytaj jego regulamin. Najważniejsze, żeby taki program obsługiwał pliki cookie. One są najważniejsze dla Ciebie, ponieważ to dzięki nim jest Ci naliczana prowizja za skierowanie klienta. Przykładem mogą tu być Złote Myśli.
Jeśli już przystąpisz do paru pp nie mogą ze sobą konkurować. Powinny a wręcz zalecane jest, żeby wzajemnie się uzupełniały.
Przykład:
Sprzedaż zestawów komputerowych + oprogramowanie
Bierz też pod uwagę tematykę strony jaką posiadasz.
Przykład:
Sprzedaż kredytu samochodowego na stronie o motoryzacji.
Musisz mieć też motywację i chęci. Wielu uczestników programów partnerskich rezygnuje po krótkim odstępie czasu bo nie ma dochodów z niego a przecież nie od razu Rzym zbudowano.. Nie licz na szybki efekt. Najpierw praca a później efekt.
Nie zarobisz również na czymś czego sam nie kupisz. Nie wciskaj ludziom „kitu”.
Jeśli się zawiodą na produkcie, który im sprzedałaś/eś to więcej już u Ciebie nic nie kupią i mało tego rozpowiedzą to innym a wtedy stracisz większą liczbę potencjalnych klientów. Musisz zyskać zaufanie klienta, żeby u Ciebie kupował. Bo każdy sobie zadaje pytanie: Dlaczego u niego/u niej mam kupić?
Analizuj też to co się najbardziej sprzedaje. Wiesz wtedy na jaki produkt należy nałożyć większy nacisk pod względem marketingu.
Polecam zapoznać się z fachowym e-bookiem Czas na e-biznes.
Darmowe e-booki można również pobrać tutaj.
Zalecam zapoznanie się z ich treścią aby skuteczniej prowadzić swój e-biznes bo jeżeli włożysz w to dużo wysiłku to efekty zaskoczą Ciebie samego.

---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz