wtorek, 15 marca 2011

Kampanie w Programach Partnerskich

Kampanie w Programach Partnerskich

Autorem artykułu jest Damian Daszkiewicz



W PP Złote Myśli uczestniczę od samego początku. Na starcie PP nie oferował zbyt wiele: była możliwość tylko wrzucenia linka partnerskiego na stronę i wygenerowanie fragmentu ebooka z własnymi linkami partnerskimi. Zaczęło mi brakować narzędzia zwanego kampanie (inna popularna nazwa to system trackingowy). Co to są te kampanie? Otóż prowadząc np. 2 różne serwisy internetowe mogę w obu wrzucać podobne ale nieco inne linki partnerskie. Gdy ktoś zamówi ebooka, to będę wiedział z jakiej strony zamówienie było dokonane. Mało tego - mając tą wiedzę mogę więcej uwagi skupić na tym serwisie, który przynosi większe dochody.
W PP Złote Myśli uczestniczę od samego początku. Na starcie PP nie oferował zbyt wiele: była możliwość tylko wrzucenia linka partnerskiego na stronę i wygenerowanie fragmentu ebooka z własnymi linkami partnerskimi. Zaczęło mi brakować narzędzia zwanego kampanie (inna popularna nazwa to system trackingowy). Co to są te kampanie? Otóż prowadząc np. 2 różne serwisy internetowe mogę w obu wrzucać podobne ale nieco inne linki partnerskie. Gdy ktoś zamówi ebooka, to będę wiedział z jakiej strony zamówienie było dokonane. Mało tego - mając tą wiedzę mogę więcej uwagi skupić na tym serwisie, który przynosi większe dochody.
Prawdę mówiąc do niedawna nie korzystałem z tego narzędzia w Złotych Myślach. Dlaczego? Otóż zanim je wdrożono to ja informacje o Złotych Myślach (np. recenzje ebooków) porozsiewałem po kilku swoich witrynach i dość ciężko by było nagle aktualizować wszystkie linki na wszystkich witrynach. Jednak ostatnio postanowiłem, że dłużej tak być nie może - ilekroć dodaję nowe recenzje ebooków, to tworzę link partnerski zawierający identyfikator kampanii (starych linków postanowiłem nie aktualizować). Efekty przerosły moje najśmielsze oczekiwania: wykupiłem na pewnej stronie tydzień emisji mojego linka. Link prowadził do recenzji pewnego ebooka. Podczas tych 7 dni nie złożono ani jednego zamówienia z tej kampanii. Ale po kilku dniach od zakończenia emisji mojej reklamy dostałem email, że ktoś kupił ebooka z tej kampanii. Po kolejnych kilku dniach znów dostałem kolejny email, że ktoś dokonał zamówienie z tej kampanii.
Jak widać - warto korzystać z kampanii gdyż można się dowiedzieć skąd dany kupujący dowiedział się o ebooku, którego kupił. Mało tego - dużo osób zanim kupi ebooka zastanawia się nad zakupem kilka dni. Gdyby nie to, że utworzyłem kampanię to by mi do głowy nie przyszło, że kupujący trafił na stronę Złotych Myśli poprzez tą konkretną reklamę, która była emitowana np. dwa tygodnie temu. Dzięki kampaniom mogę wykupić reklamę w kilku miejscach, poczekać miesiąc czasu i wyciągnąć wnioski gdzie się najlepiej reklamować. Później będę wykupywał reklamy tylko w tych serwisach - które mi przyciągnęły najwięcej kupujących. Mało tego - kampanie można wykorzystać również do testowania dwóch różnych wersji danej reklamy, albo do sprawdzenia która z twoich stron WWW generuje najwięcej zamówień.
W Programach Partnerskich również działa prawo Paretta - 20% działań przynosi 80% efektów. Trzeba tylko się dowiedzieć które działania są najskuteczniejsze!
Podsumowując: upewnij się czy dany Program Partnerski oferuje takie narzędzie jak kampanie reklamowe (system trackingowy). Jeśli tak, to zacznij korzystać z tego narzędzia już teraz!
---

Damian Daszkiewicz prowadzi serwis SkutecznyPartner.pl poświęcony programom partnerskim


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Myślenie kreatywne w Programach Partnerskich

Myślenie kreatywne w Programach Partnerskich

Autorem artykułu jest Damian Daszkiewicz



W tym krótkim artykule chciałbym przedstawić pewien ciekawy serwis WWW. Nie chodzi o zwykłą reklamę, tylko o pokazanie bardzo ciekawego pomysłu.
W tym krótkim artykule chciałbym przedstawić pewien ciekawy serwis WWW. Nie chodzi o zwykłą reklamę, tylko o pokazanie bardzo ciekawego pomysłu. Ten serwis to www.helion.jelcyn.com W czym tkwi niezwykłość tego serwisu? Otóż codziennie w wydawnictwie Helion jedna losowo wybrana książka jest przeceniona o 30% Nigdy nie wiadomo jaka książka jutro będzie przeceniona. Jeśli ktoś jest cierpliwy to może codziennie wchodzić na stronę główną wydawnictwa Helion i sprawdzać jaka książka jest przeceniona, ale nie każdy ma tak dobrą pamięć, aby codziennie wchodzić na stronę Heliona. Autor tej witryny napisał skrypt który codziennie kilka minut to północy łączy się z serwerem Heliona i sprawdza jaka książka została przeceniona. Następnie skrypt wysyła email do wszystkich zapisanych do subskrypcji z informacją jaka książka została przeceniona. Oczywiście w emailu są linki partnerskie :-)
Teraz pomyśl sobie - ludzie sami proszą aby im wysyłać reklamy :-) I chyba autor musi troszkę na tej usłudze zarabiać, bo skrypt istnieje już ze 3 lata i nadal chodzi (niedawno nawet była jakaś modernizacja). Na dodatek w wydawnictwie OnePress jest podobna promocja i istnieje też skrypt wysyłający informacje o promocjach w wydawnictwie OnePress - www.onepress.jelcyn.com Mało tego - skrypt jest w pełni zautomatyzowany tj. autor nic przy nim nie robi - jest to idealny przykład dochodu pasywnego o którym w swojej książce Bogaty Ojciec, Biedny Ojciec pisał Robert Kiyosaki - nic nie trzeba robić a kasa sama leci tylko dlatego, że kiedyś raz się usiadło na kilka godzin i się coś zrobiło :-)
Jaki z tego morał? Zacznij myśleć kreatywnie jak można zarabiać w Programach Partnerskich. Samo zamieszczenie linka partnerskiego na stronie WWW nie przynosi tak dobrych efektów jak prosty ale dobry pomysł.

---

Damian Daszkiewicz prowadzi serwis SkutecznyPartner.pl poświęcony programom partnerskim


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Dlaczego wybrałem ten program partnerski....

Dlaczego wybrałem ten program partnerski....

Autorem artykułu jest Jędrzej Gerwel



Od dawna bardzo interesuję się ciekawymi książkami. Prócz tradycyjnej beletrystyki i historii zawsze pociągały mnie pozycje dotyczące spraw związanych z prowadzeniem własnego biznesu, marketingu, relacji między sprzedawcą a kupującym, psychologii handlu, reklamy własnej działalności oraz wspomagania...
Od dawna bardzo interesuję się ciekawymi książkami. Prócz tradycyjnej beletrystyki i historii zawsze pociągały mnie pozycje dotyczące spraw związanych z prowadzeniem własnego biznesu, marketingu, relacji między sprzedawcą a kupującym, psychologii handlu, reklamy własnej działalności oraz wspomagania swojego biznesu sprawną obsługą komputera.

Od czasu do czasu potrzebna mi jest znajomość prawa dla określonych sytuacji życiowych. Mimo, że mam już prawie dorosłego syna lubię rzucić okiem do książek, które dotyczą spraw wychowawczych i relacji między pokoleniami.

Z przyjemnością czytam też wspomnienia i rady doświadczonych ludzi, którzy doszli do zaplanowanych sukcesów życiowych i zawodowych.

Jak każdy mam własne hobby (to wspierana internetem genealogia), interesuję się zdrowiem i zdrowym odżywianiem. Śledzę nowinki informatyczne, które można wykorzystać dla ułatwienia codziennych spraw zawodowych i domowych.

Często odwiedzam zaprzyjaźnione biblioteki i księgarnie szukając potrzebnych i interesujących pozycji. Nie trudno zauważyć, że może być to dość kłopotliwe zajęcie. W typowych bibliotekach trudno o takie książki, księgarnie też nie zawsze mają wszystko, a prócz tego wszyscy wiemy, że takie książki nie należą do tanich.

Ucieszyłem się kiedy znalazłem polskie Wydawnictwo internetowe, które oferuje właśnie takie książki. Tak jak w księgarni można tu przeglądnąć fragmenty każdej pozycji. Zamówienia przesyłane są w formie elektronicznej na adres mojej skrzynki e-mail. Wszytkie potrzebne dane dotyczące tego Wydawnictwa można znaleść klikając lewym klawiszem myszki na ten link:

http://zlotemysli.pl/edwardstanislaw.php


Znajdziemy tam pełny katalog oferowanych książek z podziałem na liczne działy. Każda pozycja jest bardzo szczegółowo opisana, ma recenzje, zawiera zamówienie i objęta jest gwarancją zwrotu poniesionych kosztów, jeśli nie spełni oczekiwań czytelnika. Dla tradycjonalistów istnieje możliwość dostarczenia książek w formie drukowanej, lecz główną ideą jest dystrybucja elektroniczna. Istnieje możliwość partnerskiej wspólpracy dla zainteresowanych.


Zachęcam do bezpłatnego zarejestrowania się
w Złotym Klubie,
zapewni to:


- bieżącą informację o nowościach

- natychmiastowy dostęp do darmowych książek

- specjalne rabaty i dodatkowe premie

- udział w promocjach

Swoimi spostrzeżeniami chciałem podzielić się z wszyskimi potrafiącymi docenić towarzystwo ciekawych, dobrych i potrzebnych książek, które będą bardzo szybko dostarczone tam, gdzie aktualnie jesteśmy.

Osobiście polecam wybrane pozycje dla miłośników
Fiata 126p:

http://motosukurs.ecom.net.pl/



---

Sprawdź - takiego poradnika łatwo nie znajdziesz:
http://wspolnota-mieszkaniowa.zlotemysli.pl/edwardstanislaw.php


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Wycieczki Zagraniczne i Noclegi

Wycieczki Zagraniczne i Noclegi

Autorem artykułu jest Przemysław S



Rynek turystyki internetowej już od kilku lat przeżywa prawdziwy rozkwit. Liczba klientów e-biur podróży, kupujących wycieczki zagraniczne, czy noclegi w hotelach rośnie po kilkadziesiąt procent rocznie.
Wzrasta jednak nie tylko liczba e-turystów, ale także samych internetowych biur podróży. Dzięki programom partnerskim jakie oferują największe portale turystyczne, bariery wejścia na rynek nie stanowią obecnie przeszkody nawet dla najmniejszych graczy. Wydaje się, że właśnie teraz nastał doskonały moment dla mniejszych podmiotów, by skorzystać z szansy zaistnienia w sieci i oferować wycieczki zagraniczne we współpracy z większymi portalami. Rynek polskiej e-turystyki podzielony jest bowiem, z jednej strony między kilku największych graczy takich jak Wakacje.pl, czy TravelPlanet, oferujących możliwość kupna wycieczek online, a z drugiej strony należy do biur podróży, dla których Internet stanowi jedynie wizytówkę ich działalności w rzeczywistym świecie.
Wyraźnie widać, że gdzieś między obiema grupami tworzy się nisza dla podmiotów traktujących Internet jako doskonałe miejsce do sprzedaży usług turystycznych takich jak bilety lotnicze, wycieczki zagraniczne, czy noclegi, lecz nie posiadających wystarczającego kapitału, by samodzielnie tworzyć całe zaplecze transakcyjne. Tu z pomocą przychodzą właśnie największe portale turystyczne, oferujące programy partnerskie, które w zamian za niższe prowizje, udostępniają własne platformy transakcyjne. Tym samym partnerzy powiększają zyski portali, a jednocześnie sami mogą zaistnieć w sieci.
Warto zauważyć, że powyższy schemat działania może okazać się po pewnym czasie zagrożeniem dla samych portali oferujących programy partnerskie. Wystarczy, że strona partnera znajdzie się wyżej w wyszukiwarkach, niż strona portalu, a pozycja przetargowa partnera znacznie wzrośnie.
---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Promuj Złoty Klub - wyjątkowy program lojalnościowy

Promuj Złoty Klub - wyjątkowy program lojalnościowy

Autorem artykułu jest Arek Czapla



Złoty Klub Wydawnictwa Złote Myśli jest naprawdę bardzo wyjątkowym programem lojalnościowym. Oferuję on bardzo wiele nie tylko potencjalnym klientom wydawnictwa , partnerzy Złotego Programu Partnerskiego też mogą bardzo skorzystać na promocji Złotego Klubu.....
Złoty Klub Wydawnictwa Złote Myśli jest naprawdę bardzo wyjątkowym programem lojalnościowym. Oferuję on bardzo wiele nie tylko potencjalnym klientom wydawnictwa , partnerzy Złotego Programu Partnerskiego też mogą bardzo skorzystać na promocji Złotego Klubu.

A więc przyjrzyjmy sie bliżej zaletom Złotego Klubu.

Co Złoty Klub oferuje potencjalnym klientom :

* dzięki rejestracji w Złotym Klubie otrzymujemy dostęp do dużej ilości świetnych ebooków ( blisko 200 tytułów)

* możliwość otrzymania specjalnych rabatów

* za zakupione ebooki otrzymasz punkty lojalnościowe , które będziesz mógł wykorzystać przy zakupie następnych ebooków

* dostęp do forum dyskusyjnego Złotego Klubu

* na bieżąco będziesz informowany o nowościach i różnych promocjach przygotowanych przez Wydawnictwo Złote Myśli


Więcej o korzyściach jakie otrzymasz zapisując sie do Złotego Klubu dowiesz się tutaj .

To by było na tyle jeżeli chodzi o korzyści jakie płyną z zapisania się do Złotego Klubu od strony potencjalnego klienta Wydawnictwa Złote Myśli

Ale Złoty Klub to też możliwość powiększenia (i to sporego) zarobków partnerów Złotego Programu Partnerskiego.

A , więc drogi partnerze jeżeli osoba która zapisze się do Złotego Klubu trafi do niego z Twojego polecenia , już na stałe zostanie przypisana do Ciebie. To będzie Twój klient ! A więc od każdego zakupionego przez niego ebooka Ty otrzymasz prowizje partnerską . Mało tego , w każdym mailingu wysyłanym przez wydawnictwo na listę Złotego Klubu (np. informacje o nowościach , promocjach , itp .) będą Twoje linki partnerskie ! A mailingi te są naprawdę skuteczne. Mam w Złotym Klubie 300 osób i po każdym mailingu wewnętrznym Złotych Myśli mam kilka , a nawet kilkanaście opłaconych zamówień ! Zarabiam więc bez wysiłku , praktycznie bez swojego udziału , korzystam z pasywnego dochodu ! Promowanie Złotego Klubu jest jednym z najlepszych sposobów zwiększenia zarobków w Złotym Programie Partnerskim. Wykorzystaj to w swoich działaniach marketingowych. Życzę powodzenia i dużych prowizji !

(info do usunięcia , partnerzy Złotych Myśli , możecie podmienić link partnerski na swój)
---

Prawo pracy w praktyce - Prawo pracy, artykuły. porady, ciekawostki..
Uczysz się języków obcych ? ... zobacz kursy językowe


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl